Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Загальні підходи до проблеми оцінювання інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти впродовж життя

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Овчарук, О. В.
dc.contributor.author Сороко, Н. В.
dc.date.accessioned 2016-06-20T08:26:09Z
dc.date.available 2016-06-20T08:26:09Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Овчарук, О. В. Загальні підходи до проблеми оцінювання інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти впродовж життя / О. В. Овчарук, Н. В. Сороко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп‘ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015. – Вип. 16 (23). – 145-148. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/10647
dc.description.abstract Швидкий розвиток інформаційного суспільства та інформаційно-комунікаційних технологій є поштовхом для перегляду та оновлення вимог до формування і розвитку інформаційно-комунікаційних компетентностей фахвців в системі освіти впродовж життя. При цьому виникає необхідність в аналізі стану інформаційно-комунікаційних компетентностей (ІК-компетентність) фахівців на різних рівнях їх освіти, для діагностики, оцінювання, моніторингу, перегляду й удосконалення навчальних програм, які спрямовані на досягнення відповідного рівня ІК-компетентності тих, хто навчається.
dc.description.abstract Быстрое развитие информационного общества и информационно-коммуникационных технологий является толчком для просмотра и обновления требований к формированию и развитию информационно-коммуникационных компетенций специалистов в системе образования в течение жизни. При этом возникает необходимость в анализе состояния информационно-коммуникационных компетенций (ИК-компетентность) специалистов на различных уровнях их образования, для диагностики, оценки, мониторинга, и совершенствования учебных программ, направленных на достижение соответствующего уровня ИК-компетентности учащихся.
dc.description.abstract The rapid development of information society and information and communication technology is the impetus for the review and updating of the requirements for the formation and development of information and communication competencies fahvtsiv in education throughout life. Thus there is a need for analysis of the information and communication competencies (IR competence) professionals at different levels of education, diagnosis, evaluation, monitoring, review and improvement of educational programs aimed at achieving an appropriate level of infrared competence of students.
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова ru_RU
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології
dc.subject ІК-компетентність
dc.subject освіта
dc.subject информационно-коммуникационные технологии
dc.subject ИКТ-компетентность
dc.subject образование
dc.subject information and communication technology
dc.subject ICT competence
dc.subject education
dc.title Загальні підходи до проблеми оцінювання інформаційно-комунікаційних компетентностей в системі освіти впродовж життя ru_RU
dc.type Article ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу