Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Можливості використання BOYD-технологій на уроках української літератури

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скриннік, Н. В.
dc.date.accessioned 2018-05-08T06:14:05Z
dc.date.available 2018-05-08T06:14:05Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Скриннік, Н. В. Можливості використання BOYD-технологій на уроках української літератури / Н. В. Скриннік // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2016. - Вип. 18 (25). – С. 145-153. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/18959
dc.description.abstract У статті розглядаються евентуальні перспективи застосування BOYD-технологій в умовах динамічно прогресуючих ХОНС. Дані засоби є малодослідженими у вітчизняній педагогіці. Крім того, безперервний розвиток, оновлення – особливості медіаосвіти, що змушує вчителя постійно підвищувати свою компетентність, збагачувати методичний арсенал. Це зумовило вибір теми даного дослідження, його стрижневу ціль: здійснити функціонально-практичний аналіз провідних BOYD-S, що можуть бути використані на уроках української літератури в умовах повного й часткового занурення у хмарне середовище. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются эвентуальные перспективы использования BOYD-технологий в условиях динамически прогрессирующей ОООС. Использование данных средств является мало исследованным в украинской педагогике. Помимо того, непрерывное развитие, обновление – особенности медиаобразования, что мотивирует учителя повышать свои компетентности, обогащать методический арсенал. Это обусловило выбор темы данного исследования, его стержневую цель: осуществить функционально-практический анализ ведущих BOYD-S, которые могут быть использованы на уроках украинской литературы в условиях полного и частичного погружения в ОООС. ua
dc.description.abstract The article is a review of the eventual prospects of usage of BOYD-technologies under conditions of dynamically progressing cloud-oriented study environment. These technologies are scarcely explored in national pedagogy. In addition, continuous development, updating are the peculiarities of media education forcing teachers to constantly improve their competence, enrich the methodological arsenal. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject хмаро орієнтовне навчальне середовище ua
dc.subject медіаосвіта ua
dc.subject засоби e-learning ua
dc.subject BOYD-технології ua
dc.subject «1to1 UA» ua
dc.subject облачно ориентированная образовательная среда ua
dc.subject медиаобразование ua
dc.subject средства e-learning ua
dc.subject BOYD-технологии ua
dc.subject cloud-oriented study environment ua
dc.subject media education ua
dc.subject means of e-learning ua
dc.subject BOYD-technologies ua
dc.subject.classification 372 ua
dc.title Можливості використання BOYD-технологій на уроках української літератури ua
dc.title.alternative Возможности использования BOYD-технологий на уроках украинской литературы ua
dc.title.alternative Opportunities of usage of BOYD-technologies at the lessons of Ukrainian literature ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу