Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Про деякі аспекти дуальної системи навчання студентів інформатичних спеціальностей педагогічних університетів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Кузьміна, Н. М.
dc.contributor.author Кузьмін, А. В.
dc.date.accessioned 2018-11-26T13:49:00Z
dc.date.available 2018-11-26T13:49:00Z
dc.date.issued 2018
dc.identifier.citation Кузьміна, Н. М. Про деякі аспекти дуальної системи навчання студентів інформатичних спеціальностей педагогічних університетів / Н. М. Кузьміна, А. В. Кузьмін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 20 (27). – С. 12-19. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21820
dc.description.abstract У статті розглядаються основні характеристики дуальної системи навчання. Дуальна освіта – це поєднання студентом базового теоретичного навчання у вищому навчальному закладі з практичною роботою за обраною спеціальністю на підприємстві. Наведено приклад реалізації класичної дуальної системи навчання в Німеччині, у DHGE – Вищій дуальній школі Гера-Айзенах. Розглядаються перспективи впровадження дуальної освіти в Україні, зокрема для студентів інформатичних спеціальностей педагогічних університетів. ua
dc.description.abstract В статье рассматриваются основные характеристики дуальной системы обучения. Дуальное образование – это совмещение студентом базового теоретического обучения в высшем учебном заведении с практической работой на предприятии в соответствии с выбранной специальностью. Приведен пример реализации классической дуальной системы обучения в Германии, в DHGE ̶ Высшей дуальной школе Гера-Айзенах. Рассматриваются перспективы внедрения дуального образования в Украине, в частности для студентов информатических специальностей педагогических университетов. ua
dc.description.abstract The article describes the main characteristics of the dual system of education. The dual education is the combination of basic theoretical disciplines taught at a higher education establishment with a practical work of a student at an enterprise according to his or her specialty. It gives the example of implementing a classical dual system of education in Germany, at DHGE ̶ Gera-Eisenach Dual School of Higher Education. It studies the prospects of implementing dual education in Ukraine, in particular for students of Informatics specialties of pedagogical universities. ua
dc.language.iso uk ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject дуальна система навчання ua
dc.subject DHGE – Вища дуальна школа Гера-Айзенах ua
dc.subject пілотний проект ua
dc.subject дуальная система обучения ua
dc.subject DHGE – Высшая дуальная школа Гера-Айзенах ua
dc.subject пилотный проект ua
dc.subject dual system of education ua
dc.subject DHGE – Gera-Eisenach Dual School of Higher Education ua
dc.subject pilot project ua
dc.subject.classification 378.147.091.31-027.22:004 ua
dc.title Про деякі аспекти дуальної системи навчання студентів інформатичних спеціальностей педагогічних університетів ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу