ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Біляй, І. М. | |
dc.date.accessioned | 2018-11-29T12:06:32Z | |
dc.date.available | 2018-11-29T12:06:32Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Біляй, І. М. Застосування мобільних технологій на уроках математики / І. М. Біляй // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2018. - Вип. 20 (27). – С. 95-101. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/21890 | |
dc.description.abstract | У статті розглядаються основні напрями використання мобільного навчання та мобільних додатків на уроках математики. Застосування мобільних телефонів і планшетних персональних комп’ютерів дозволить створити більш природні умови для навчання, зберігаючи переваги традиційних підходів до застосування обчислювальних пристроїв. Відзначається, що незважаючи на велику популярність і доступність мобільних телефонів серед учнів, мобільне навчання недостатньо поширене у школах. | ua |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются основные направления использования средств мобильного обучения и мобильных приложений на уроках математики. Применение мобильных телефонов и планшетных персональных компьютеров позволит создать более естественные условия для обучения, сохраняя преимущества традиционных подходов к применению вычислительных устройств. Отмечается, что, несмотря на большую популярность и доступность мобильных телефонов среди учеников, мобильное обучение недостаточно распространено в школах. | ua |
dc.description.abstract | The article is considered the basic directions of using mobile learning and mobile applications during studying mathematic. Usage mobile phones and tablet PCs will allow pupils to create more natural learning environment while maintaining the benefits of traditional approaches to the use of computing devices. It is noted that, despite the widespread and accessible availability of mobile phones among pupils, mobile learning is not popular in schools. | ua |
dc.language.iso | uk | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | мобільне навчання | ua |
dc.subject | методи і засоби навчання | ua |
dc.subject | готовність учнів до мобільного навчання | ua |
dc.subject | Інтернет-технології | ua |
dc.subject | мобільні пристрої | ua |
dc.subject | мобильное обучение | ua |
dc.subject | методы и средства обучения | ua |
dc.subject | готовность учащихся к мобильному обучению | ua |
dc.subject | Интернет-технологии | ua |
dc.subject | мобильные устройства | ua |
dc.subject | mobile learning | ua |
dc.subject | methods and means of training | ua |
dc.subject | pupils readiness for mobile learning | ua |
dc.subject | Internet technologies | ua |
dc.subject | mobile devices | ua |
dc.subject.classification | 37.016:51 | ua |
dc.title | Застосування мобільних технологій на уроках математики | ua |
dc.type | Article | ua |