Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тamrazyan, Hamest S.
dc.contributor.author Starovoitova, Anastasiia А.
dc.date.accessioned 2023-10-24T13:09:17Z
dc.date.available 2023-10-24T13:09:17Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Tamrazyan, H. S. Media Representations of Ukraine and Ukrainians: A Corpus-Based Analysis of American and British Media Sources / H. S. Tamrazyan, А. А. Starovoitova // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 9 : Сучасні тенденції розвитку мов : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Укр. держ. ун-т імені Михайла Драгоманова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 25. – С. 98-101. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/42563
dc.description.abstract This article presents a corpus-based analysis of media representations of Ukraine and Ukrainians in popular American and British media sources. The study aims to examine language usage, framing techniques, and the frequency of specific words and phrases to shed light on the construction and dissemination of narratives. Two media sub corpora, the British media sub corpus and the American media sub corpus, were compiled using the #Lancsbox interface and search tools like Google. The corpora consisted of 100 articles each, covering the period from late 2013 to April 2022. The analysis revealed several key findings. First, these findings underscore the media's significant role in shaping public perception and understanding of Ukraine and Ukrainians. Secondly, they highlight the importance of accurate language usage, framing techniques, and cultural sensitivity in media representations. Third, the study’s conclusions have practical implications for promoting more accurate and respectful media portrayals of Ukraine and Ukrainians. uk
dc.description.abstract У статті представлений корпусний аналіз відображення України та українців у популярних американських та британських медіаджерелах. Дослідження спрямоване на вивчення застосування мовних засобів, методів фреймінгу й частоти вживання певних слів та фраз і враховує особливості окремих конструкцій та поширення наративів. Два медіапідкорпуси – британський підкорпус та американський підкорпус – були зібрані за допомогою використання інтерфейсу #Lancsbox та пошукових інструментів Google. Корпуси складаються зі 100 статей кожний і охоплюють період з кінця 2013 року до квітня 2022 року. За результатами виконаного дослідження вдалось зробити такі висновки. По-перше,підкреслити значущість ролі ЗМІ у формуванні суспільного сприйняття та розуміння України та українців. По-друге, зосередити особливу увагу на важливості точного використання мови, методів фреймінгу та культурної чутливості в медіарепрезентаціях. По-третє, популяризувати точне та свідоме відображення України та українців у ЗМІ. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject media representations uk
dc.subject Ukraine uk
dc.subject Ukrainians uk
dc.subject corpus-based analysis uk
dc.subject framing techniques uk
dc.subject language usage uk
dc.subject медіарепрезентації uk
dc.subject Україна uk
dc.subject українці uk
dc.subject корпусний аналіз uk
dc.subject методи фреймінгу uk
dc.subject використання мови uk
dc.title Media Representations of Ukraine and Ukrainians: A Corpus-Based Analysis of American and British Media Sources uk
dc.title.alternative Медійні репрезентації України та українців: корпусний аналіз американських і британських медіаджерел uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 808:070(=1:477)(73:410)
dc.identifier.doi https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series9.2023.25.07


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу