Дисертація є системним культурологічним дослідженням феномену синтезу мультимедіа в просторі сучасних мистецьких практик культури: естради, шоу, музичного синтезу мистецтв та ін. Мистецтво в контексті медіакультури інтерпретується як „вміння”, „майстерність”, „творчість”, що дає можливість визначити синтетичні тенденції медіа в просторі техногенної культури як синтетичний комплекс культури. Балаган, ярмаркове видовище, райок, панорама розглядаються як передумови полісценічного простору мас-медійного виміру культури повсякдення сучасності. Віртуальний синтез мистецтв визначається як метапроблемне поле культури повсякдення, де видовище стає, з одного боку, „замінником” справжнього життя людини, „нічним видивом” кожного дня, а, з іншого боку, є наслідком інтенсифікації інтеракції видовищної культури, що потребує вже екологічного осмислення.
Dissertation is the system of culturological research facing on the phenomenon of synthesis of arts multimedia in space of modern artistic practices of culture: stage, show, musical synthesis of arts, but other. An art in the context of media culture is interpreted as "ability", "trade", "creation" which enables to define the synthetic tendencies of medias in space of technogenic culture. A show, fair spectacle, paradise, panorama, is examined as pre-conditions of polystage space in the mass media measuring of culture of daily occurence of our days. The virtual synthesis of arts is determined as metaproblematic, the flight of daily occurence culture, where a spectacle becomes, from one side, by the "substitute" of the real life of man, "night show" of every day, and d’autre part, is a result of intensification of an interaction of spectacle culture which definitely needs ecological comprehension.