Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Етномузичні аспекти етнопедагогічного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті ментальності українства

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хоружа, О. В.
dc.date.accessioned 2024-04-30T11:54:51Z
dc.date.available 2024-04-30T11:54:51Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Хоружа, О. В. Етномузичні аспекти етнопедагогічного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті ментальності українства / О. В. Хоружа // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 30. – С. 34-39. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45046
dc.description.abstract Етнопедагогічне мислення майбутніх учителів музичного мистецтва розкривається в контексті вирішення освітніх завдань щодо підготовки свідомих фахівців-педагогів як представників і творців національної музичної культури. Українська музична етнічна педагогіка розглядається як наука про досвід українського народу щодо музично-естетичного виховання молоді; йдеться про ментальні аспекти діяльності вчителя музичного мистецтва, про використання засобів української етномузичної педагогіки як базису перспективного розвитку національного музичного навчання, у теорії та практиці музично-педагогічної освіти, а також для розроблення інноваційного педагогічного інструментарію в питаннях постановки та розв’язання проблемних ситуацій із використанням відповідних прийомів і методів роботи з підростаючим поколінням. uk
dc.description.abstract The article reveals specific features of the ethno-pedagogical thinking of future music teachers in the light of educational tasks regarding the training of professional teachers as conscious representatives and creators of Ukrainian national culture. The author substantiates the parity of peasant and Cossack types of mentality on the basis of the parity of Ukrainian educational ideals, defines the characteristic features of ethnopedagogical thinking in the context of the content of Ukrainian ethnomusical pedagogy, its principles, methods and means, specifies Ukrainian ethnomusical pedagogy as a science that studies the experience of the Ukrainian people in the field of musical and aesthetic education, and also reveals its specificity and characteristic features. The article reveals the mental aspects of the specific features of the future music teacher on the basis of learning and understanding the means of Ukrainian ethnomusical pedagogy as a basis for the perspective development of national music education, the theory and practice of music-pedagogical education, as well as for the development of innovative pedagogical tools for setting and solving problematic situations of musical education of the younger generation based on ethnomusical methods and tools. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject українська етномузична педагогіка uk
dc.subject ментальність uk
dc.subject виховний ідеал uk
dc.subject вчитель музичного мистецтва uk
dc.subject методи та засоби педагогіки uk
dc.subject Ukrainian ethnomusical pedagogy uk
dc.subject mentality uk
dc.subject educational ideal uk
dc.subject music teacher uk
dc.subject methods and means of pedagogy uk
dc.title Етномузичні аспекти етнопедагогічного мислення майбутнього вчителя музичного мистецтва в контексті ментальності українства uk
dc.title.alternative Ethnomusic aspects of the ethnoeducational thinking of the future teachers of music within Ukrainian mentality context uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.147:159
dc.identifier.doi doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.05


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу