Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Інноваційне спрямування підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фортепіанного навчання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гризоглазова, Т. І.
dc.date.accessioned 2024-04-30T11:58:08Z
dc.date.available 2024-04-30T11:58:08Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Гризоглазова, Т. І. Інноваційне спрямування підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фортепіанного навчання / Т. І. Гризоглазова // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 30. – С. 51-57. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45048
dc.description.abstract У статті актуалізується інноваційна спрямованість професійної підготовки фахівців в галузі музичної освіти. Висвітлюється зміст та особливості впровадження педагогічних технологій у процес фортепіанного навчання майбутніх учителів музики. Розглянуті педагогічні технології – особистісно-орієнтованого, розвивального, проблемного навчання, проєктна технологія та технологія створення ситуації успіху – націлені на підготовку сучасного фахівця, здатного до критичного мислення, самостійної, продуктивної діяльності, відкритого до нововведень та змінних умов. uk
dc.description.abstract The article updates the innovative direction of professional training of future music teachers. The content and features of the implementation of pedagogical technologies in the process of piano learning are highlighted: technologies of personal-oriented, developmental, problem-based learning, project technology and technology of creating a situation of success. The essence of the ideas of person-oriented technology is to affirm the subject role of the student, who is an active participant in the learning process. The main tasks of designing personally-oriented piano training are: the teacher's study of the student's subjective experience, the creation of personally oriented situations in piano training, the development of initiative, independence, creative activity of the student, the creation of conditions for each student to achieve the appropriate level of success, the development of educational reflection executive activity, creating situations of interaction, dialogue, and cooperation in classes. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject інновація uk
dc.subject майбутні учителі музичного мистецтва uk
dc.subject педагогічні технології uk
dc.subject фортепіанне навчання uk
dc.subject innovation uk
dc.subject future music teachers uk
dc.subject pedagogical technologies of personal-oriented uk
dc.subject developmental uk
dc.subject problem-based learning uk
dc.subject project technology and technology for creating a situation of success uk
dc.subject piano training uk
dc.title Інноваційне спрямування підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва у процесі фортепіанного навчання uk
dc.title.alternative Innovative direction of the training future teachers of musical art in the process of piano education uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3:373.5.011.3-051]:78
dc.identifier.doi doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.07


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу