Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методологічні підходи у формуванні виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Холоденко, В. О.
dc.date.accessioned 2024-04-30T11:59:32Z
dc.date.available 2024-04-30T11:59:32Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Холоденко, В. О. Методологічні підходи у формуванні виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів / В. О. Холоденко // Науковий часопис Українського державного університету імені Михайла Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / голов. ред. кол. О. П. Щолокова. – Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. – Вип. 30. – С. 58-67. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/45049
dc.description.abstract Розглядається проблема формування виконавської майстерності майбутніх педагогів- музикантів, досліджуються актуальні для сучасної виконавської підготовки в системі мистецької освіти методологічні підходи: діяльнісний, особистісно-орієнтований, компетентнісний. Встановлено, що реалізація в освітньому процесі мистецьких навчальних закладів концептуальних положень зазначених методологічних підходів дозволяє оптимізувати формування виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів. Діяльнісний підхід передбачає особливу організацію навчально-виконавської діяльності в напрямку саморозвитку та всебічного розкриття виконавського потенціалу кожного учня; особистісно-орієнтований – слугує ефективним засобом самоактуалізації особистості, усвідомлення власної неповторності та неповторності майбутніх педагогів-музикантів у виконавській діяльності; компетентнісний – дозволяє студентам розвивати певні універсальні та уніфіковані музично-виконавські компетенції, необхідні для успішної професійної діяльності та конкурентоспроможності на світовому ринку праці. uk
dc.description.abstract The manuscript examines the problem of forming the performance skills of future music teachers, researches relevant methodological approaches for modern performance training in the system of art education, which allow optimizing the formation of performance skills of future music teachers: activitybased, personality-oriented, competence-based. We came to the conclusion that a necessary condition for optimizing the modern performance training of future music teachers and improving the process of forming their performance skills is the implementation of the conceptual provisions of activity-oriented, personality-oriented, competence-based approaches in the educational process of artistic higher education institutions. The active approach provides a special organization of educational and executive activities in the direction of self-development and comprehensive disclosure of the executive potential of each student; personal-oriented - serves as an effective means of personal self-actualization, realization of one's originality and uniqueness of future teachers-musicians in performing activities; competency-based allows students to develop certain universal and unified musical and performance competencies required for successful professional activity and competitiveness in the global labor market. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject виконавська майстерність uk
dc.subject майбутні педагоги-музиканти uk
dc.subject методологічні підходи uk
dc.subject performing skill uk
dc.subject future teachers-musicians uk
dc.subject methodological approaches: activitybased, personality-oriented, competence-based uk
dc.title Методологічні підходи у формуванні виконавської майстерності майбутніх педагогів-музикантів uk
dc.title.alternative Methodological approaches in the formation of performance skills of future teachersmusicians. uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.091.3:37.091.12.011.3-051]:78
dc.identifier.doi doi.org/10.31392/UDU-nc.series14.2023.30.08


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу