Перегляд Навчальні видання Факультету психології за датою

Сортувати по: Порядок: Результати:

  • Булах, Ірина Сергіївна; Алєксєєва, Юлія Аркадіївна (2003)
    Навчально-методичний посібник містить обгрунтування та зміст спецкурсу (тренінг програму) з розвитку в учнів підліткового віку моральної самосвідомості. Цей посібник може бути використаний викладачами педагогічних візів ...
  • Алєксєєва, Юлія Аркадіївна (НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2007)
    Навчальна розробка містить пояснювальну записку, вимоги до знань та вмінь, тематичний план, програмний матеріал для вивчення дисципліни, плани семінарських занять, завдання для самостійної роботи студентів, питання до ...
  • Бігун, Неля Іванівна (Кам'янець-Подільський: Медобори-2006, 2007-11-09)
    Навчально-методичний комплекс дисципліни «Профілактична робота в практичній психології» розкриває основний зміст навчальної дисципліни. Містить модульну програму курсу, робочу навчальну програму, що включає тематику лекційних ...
  • Алєксєєва, Юлія Аркадіївна (НПУ імені М.П. Драгоманова, 2008)
    Навчальна програма з курсу "Психодіагностика" містить вимоги до знань та вмінь, тематичний план, програмний матеріал для вивчення дисципліни, плани семінарських занять, завдання для самостійної роботи студентів, питання ...
  • Мельничук, Оксана Богданівна; Пасічняк, Руслана Федорівна; Вольнова, Леся Миколаївна; Патинок, Оксана Петрівна; Дьоміна, Ганна Анатоліївна; Башук, Людмила Петрівна (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2009)
    Посібник включає статті та витримки із статей та монографій, що відображають наукові позиції відомих зарубіжних та радянських вітчизняних психологів в галузі психології особистості. Тексти підібрані відповідно до тем типової ...
  • Булах, Ірина Сергіївна; Алєксєєва, Юлія Аркадіївна (НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2010)
    В навчальному посібнику визначено основні теоретико-методологічні основи розвитку моральної самосвідомості особистості підліткового віку. Презентуються результати дослідження специфіки становлення складових моральної ...
  • Ковчина, Ірина Михайлівна (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
    Навчально-методичний посібник вмішує основні теоретичні положення соціально- правового захисту особистості в Україні та за рубежем, зокрема дітей, молоді та їх сімей, розкриває технології роботи соціальних педагогів, ...
  • Алєксєєва, Юлія Аркадіївна; Артемчук, Ольга Григорівна; Шишова, Ольга Миколаївна (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
    У навчальному посібнику висвітлено особливості застосування психодіагностичних процедур для тестування дітей та підлітків. Посібник присвячений засвоєнню проблематики, виробленню практичних навичок психодіагностування. ...
  • Дьоміна, Ганна Анатоліївна (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2011)
    Дані методичні рекомендації призначені для поглиблення знань студентів соціально-психологічної сфери та містять зміст тренінгової програми з підготовки молоді до подружнього життя, які можна використати в навчальному курсі ...
  • Вольнова, Леся Миколаївна (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2011)
    Методичні рекомендації для самостійної роботи студентів підготовлені відповідно до програми курсу «Історія психології».
  • Бігун, Неля Іванівна (Кам'янець-Подільський: Медобори-2006,2011, 2011-07-01)
    У монографії проаналізовано особливості ступеневого зв’язку залежності між психологічними умовами особистісного розвитку підлітків та формами депресивних розладів у них. Виокремлено систему психологічних умов особистісного ...
  • Бігун, Неля Іванівна (Кам'янець-Подільський: Медобори-2006,2011, 2011-07-01)
    Навчально-методичний комплекс дисципліни «Соціальна психологія» розкриває основний зміст навчальної дисципліни. Містить модульну програму курсу, робочу навчальну програму, що включає тематику лекційних та практичних занять, ...
  • Кашпур, Юрій Михайлович; Булах, Ірина Сергіївна (НПУ ім. М.П. Драгоманова, 2012)
    У методичних рекомендаціях презентовано загальні положення підготовки курсової роботи з психології та правила написання окремих її підрозділів, що розроблені на основі державного стандарту і відповідають відповідним ...
  • Вольнова, Леся Миколаївна (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012)
    Навчальний посібник спрямований на розкриття теоретичних і практичних основ психосоціальної роботи із кризовою особистістю. Здійснені узагальнення щодо сутності критичних і кризових ситуацій, їх ...
  • Алєксєєва, Юлія Аркадіївна; Смольникова, Галина Валентинівна (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2013)
    Навчальна розробка містить пояснювальну записку, вимоги до знань та вмінь, програмний матеріал для проходження навчальної психодіагностичної практики, завдання для самостійної роботи студентів, вимоги щодо оформлення звітних ...
  • Чернова, Л. П. (Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2014)
    Проаналізовано процес управління трудовим потенціалом населення в умовах європейської інтеграції України. Зроблено висновок про те, що особливої уваги сучасних управлінців та організаторів виробництва потребує ...
  • Вольнова, Леся Миколаївна (НПУ ім. М.П.Драгоманова, 2014)
    Методичні рекомендації для самостійної та індивідуальної роботи підготовлені відповідно до програми навчальної дисципліни «Загальна психологія». Матеріали даних рекомендацій для самостійної та індивідуальної ...
  • Бігун, Неля Іванівна (Видавництво «Нілан-ЛТД», 2014)
    Дошкільний вік (від 3 до 6-7 років) є надзвичайно важливим і відповідальним етапом життя дитини, оскільки приносить їй якісно нові, прогресивні досягнення психічного, фізичного, соціального розвитку. Саме в цей період ...
  • Дьоміна, Ганна Анатоліївна (Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова, 2015)
    Методичні рекомендації містять пояснювальну записку, тематичний план та зміст дисципліни "Вікова та педагогічна психологія", шкала оцінювання навчальної роботи, практичні заняття: план, основні поняття до кожної теми, ...
  • Алєксєєва, Юлія Аркадіївна (НПУ імені М. П. Драгоманова, 2015)
    Навчальна розробка містить авторську діагностичну методику, спрямовану на дослідження форм віри (продуктивних та непродуктивних); опис процедури визначення валідності та надійності тесту та технології його проведення.