ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Смольнікова, Олена Геннадіївна | |
dc.date.accessioned | 2023-05-30T13:05:50Z | |
dc.date.available | 2023-05-30T13:05:50Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Смольнікова, Олена Геннадіївна. Розвиток автономного навчання іноземних мов у вищих закладах освіти Великої Британії (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.) : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.01 – загальна педагогіка та історія педагогіки / Смольнікова Олена Геннадіївна ; наук. керівник Дем'яненко Наталія Миколаївна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 283 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40669 | |
dc.description.abstract | Дисертація є першим комплексним дослідженням розвитку автономного навчання іноземних мов у вищих закладах освіти Великої Британії другої половини ХХ − початку ХХІ ст. Виявлено теоретико-методологічні засади, проаналізовано соціально-економічні, суспільно-політичні та освітньо-організаційні передумови його становлення, обґрунтовано процес розвитку теорії і практики автономного навчання в університетах Великої Британії. Розроблено періодизацію еволюції досліджуваного феномену у визначених хронологічних межах. У відповідності до виділених історичних етапів визначено особливості та тенденції розвитку автономного навчання іноземних мов. | uk |
dc.description.abstract | The dissertation is the first comprehensive research of autonomous second language learning development at higher educational institutions of Great Britain in the second half of XX – beginning of XXI century. Theoretical and methodological principles, socio-economic, socio-political prerequisites of development, major trends, the dynamics of autonomous second language learning concept in the UK are well-founded. The degree of good problem knowledge base and content of basic notions of research are specified. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | автономне навчання | uk |
dc.subject | мета-навчання | uk |
dc.subject | навчальна автономія | uk |
dc.subject | незалежне навчання | uk |
dc.subject | неперервне навчання | uk |
dc.subject | самокероване навчання | uk |
dc.subject | самонавчання | uk |
dc.subject | самоосвіта | uk |
dc.subject | autonomous learning | uk |
dc.subject | learner autonomy | uk |
dc.subject | independent learning | uk |
dc.subject | meta-learning | uk |
dc.subject | lifelong learning | uk |
dc.subject | self-directed learning | uk |
dc.subject | self-education | uk |
dc.subject | self-study | uk |
dc.title | Розвиток автономного навчання іноземних мов у вищих закладах освіти Великої Британії (друга половина ХХ - початок ХХІ ст.) | uk |
dc.title.alternative | Autonomous second language learning development at higher educational institutions of Great Britain (the second half of XX – beginning of XXI century) | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 37.091.31:94:811.1/.9(410)”19/20”(043.5) |